Теги: автоматизація, автоматизация, ресторан, кафе, бар, ювелірний магазин,ювелірні вироби, ювелір, аптека, харчування, питание, меню, продукти, продукты, прайси, калькуляція, програми, программы, разработка, розробка, продаж, товар, бізнес, бизнес, прайсы, ювелирные изделия, ювелир, серебро, оптом, серебро оптом, срібло гуртом, гуртовий продаж.

K-SOFT

067-784-5115

k-soft@i.ua

автоматизація Вашого бізнесу

ГОТЕЛЬ

           Програмний комплекс  “Готель” дозволяє ефективно управляти підприємствами готельної сфери: готелем, базою відпочинку, пансіонатом, санаторієм. У програмі реалізовано ведення баз даних клієнтів, номерів, вартості проживання, харчування, оплат, додаткових послуг, витрат. У зручному графічному вигляді надана інформація про бронювання, проживання, виселення гостей.

           Інформація про стан номерів надається у зручному календарному плані з колірною відмінністю як стану номерів (бронювання, проживання, виселення), так і стану їх оплати (не сплачений, сплачений частково).  Автоматизована система “Готель” включає систему звітності. Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, візуальна картина стану номерів, мінімум "зайвих" функцій дозволяють значно скоротити час на обслуговування клієнтів.

 

 

Основні можливості:

1. Бронювання, поселення, проживання, виселення гостей.

2. Наочне відображення на плані поселення стану номерів готелю.

3. Формування розрахунків з клієнтами за проживання, харчування, бар, процедури, бронювання, трансфер, реакційний збір, телефонні переговори та додаткові послуги.

4. Ведення довідників гостей, корпусів, типів номерів, номерів, додаткових послуг, харчування, країн, оплат, документів, користувачів, статей розходу, рахунків, відділів, підрозділів та ін.

5. Ведення фінансового обліку готелю: розхід, прихід, переміщення коштів.

6. Облік та нагадування користувачу про неоплачені рахунки.

7. Облік чистоти номерів.

8. Призначення медичних процедур клієнтам.

9. Обслуговування клієнтів в барі, ресторані.

10. Планування харчування клієнтів.

11. Облік заявок, які в даний час неможливо задовольнити.

12. Збереження інформації про клієнтів порушників. (Чорний список)

13. Формування та друк різноманітних звітів, які представлені і в графічному режимі.

14. Друк рахунків на передоплату та оплату.

15. Друк різноманітних чеків на фіскальному принтері.

16. Надання користувачам різних прав доступу.

17. Ведення журналу виконаних операцій користувачами готелю.

18. Можливість встановлення програми на декілька комп’ютерів одночасно.

Перегляд вікон програми